Przegląd tematu
Autor Wiadomość
ćwiklak
PostWysłany: Czw 13:58, 08 Mar 2007    Temat postu:

o matko, brogo dzięki za wsparcie :*
madzandza
PostWysłany: Nie 20:59, 11 Lut 2007    Temat postu:

dzięki bo właśnie nie wiedziałem..Very Happy
ćwiklak
PostWysłany: Nie 17:57, 11 Lut 2007    Temat postu:

Shocked Rolling Eyes o matko! Laughing

prywatna wiadomość :wink:
madzandza
PostWysłany: Nie 17:43, 11 Lut 2007    Temat postu:

SO TO ZNACZY "PW"??:d:d
ćwiklak
PostWysłany: Nie 16:46, 11 Lut 2007    Temat postu:

heh dziekuję uniżenie za uznanie Embarassed

dokładnie tak jak koleżanka mówi - przed założeniem tematu dokładnie przeglądamy forum żeby sprawdzić
czy taki temat/lub mu podobny już przypadkiem nie został założony przez kogoś innego!!

każdy może dorzucać uwagi jakie tylko chce, wspólnie będziemy tu utrzymywac porządek,
każdy ma wpływ na wszystko co się tu dzieje.
w razie czego oczywiście pw, ale w tematach pomocowych również możemy sobie przecież swobodnie dyskutować Very Happy

utworzyłam dział śmietnik
będą tam trafiać jakies maksymalne bzdury, oraz tematy przestarzałe, nieaktualne oferty z kupię/sprzedam jak równiez ewentualne kłótnie i obraźliwe posty (w ostateczności) Wink
foka_kwoka
PostWysłany: Sob 10:37, 10 Lut 2007    Temat postu:

moge dorzucić jedną małą uwage?
I pamietajcie, żeby temat który zakładamy, znalazł sie w odpowiednim dziale, np tematy luźniejsze- w hyde parku, czy w plotkach, jeśli dotyczy to harcerstwa/drużyny.
Ostatecznie jest tych działów i podtematów tyle, że naprawde jest w czym wybierać, i chyba unikniemy sytuacji typu: nie wiedziałem/am gdzie umieścić, ponieważ nie ma odpowiedniego podtematu..
zresztą, jak ktoś naprawde nie bedzie wieział- napisać pw, do administratorów, ostatecznie po to oni są, zeby tu był ład i porzadek(PO TO ONI SA, PO TO SA ONI!).

a swoją drogą- madzandza, mógłbyś troche przystopować z zakładaniem tych działów. Myśle że, narazie wystarczy Smile
Zresztą, jakby co, to sie zapytaj cwiklaka, ona ci doradzi, naprawde, to mądra dziewczyna jest Razz
ćwiklak
PostWysłany: Śro 1:53, 07 Lut 2007    Temat postu:

kolejna ważna rzecz:

w przypadku takich konkretnych wydarzeń, jakimi są wyjazdy czy uroczystości z udziałem drużyny dobrze by było żeby ktoś kto pierwszy będzie zakładał dany temat, robił to w odpowiednim dziale oraz trzymał się formatu:

miejsce,czas/data np. "majdan, rajd takiataki, 21.09.2004"

a w pierwszym poście były dokładne informacje co do tego gdzie kiedy jak i dlaczego, żeby każdy po wejściu do tematu od razu miał wszystko w pierwszym poście i nie musiał szukać po wszystkich stronach tematu takich szczegółów - post zawsze można edytować przecież i dokładać na bieżąco potzrebne informacje.

to wszystkim uzytkownikom znacznie ułatwiło by poruszanie się po forum
ćwiklak
PostWysłany: Śro 1:42, 07 Lut 2007    Temat postu: zakładanie nowych tematów

Mam taki ogólny apel do nas wszystkich - użytkowników tego tu szacownego forum:
postarajmy się, żeby nie zapanował chaos nie do ogarnięcia, i zakładajmy tematy
których tytuł bedzie mówił sam za siebie i będzie dla wszystkich jasny i czytelny.


a chaos nam rychło grozi, bo minie trochę czasu i wszyscy się pogubimy - naturalną koleją rzeczy użytkowników będzie z dnia na dzień przybywać, a co za tym idzie również i "dziwnych" czasem tematów.
stąd ten apel:

zanim założysz temat - poszukaj na forum czy przypadkiem podobny czy nawet traktujący o tym samym już nie istnieje!!
służy do tego opcja "SZUKAJ" na górze strony w panelu uzytkownika.

jeśli nie ma nic takiego - zakładając temat pomyśl o przyszłych czytelnikach - nie wszyscy mogą się domyślić co masz na myśli tytuując temat np. " hmmm... ", a po rozwinięciu się forum nie każdy będzie miał czas i ochotę na to żeby zaglądać do wszystkich tematów po kolei,
tak więc Twój temat tak zatytuowany może przejśc "bez echa", co z kolei zrodzi Twoja frustrację - więc po co...? Wink

zakładając temat nadajemy mu konkretny i czytelny dla wszystkich tytuł

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.